Το κίνημα των "τζαμπατζήδων" όπως χαρακτηρίστηκε από τους κυβερνητικούς ειδήμονες, εξαπλώνεται και τώρα έχει πάρει η "μπάλα" και την Αττική Οδό.
Δείτε εδώ πιο κάτω σχετικό άρθρο από http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/
Κυρώσεις (συνοπτικά):
Η εταιρεία δεν μπορεί (αλλά επειδή δεν υπάρχει δεν μπορώ),
η εταιρεία "δεν θέλει" να κάνει μήνυση στους πολίτες και έτσι να διεκδικήσει δικαστικά το αντίτιμο από όσους αρνούνται να το πληρώσουν, διότι εάν η υπόθεση φτάσει στο δικαστήριο, η εταιρεία θα χάσει (για χίλιους λόγους).
(όπου 'εταιρεία' βλέπε όλες τις κατασκευαστικές εταιρείες εθνικών οδών και αρτηριών, οι οποίες έχουν ξεκινήσει να βάζουν διόδια ακόμα και σε παραδρόμους).
Συγκεκριμένα για την Αττική Οδό:
Η σύμβαση παραχώρησης εθνικών δρόμων προβλέπει πως,
όταν η εταιρεία κάνει απόσβεση του κόστους κατασκευής (μέσω των διοδίων) και βγάλει επιπλέον και ένα 13% καθαρά κέρδη,
τότε πρέπει να παραδώσει το δρόμο στο ελληνικό δημόσιο.
Το κόστος κατασκευής της Αττικής Οδού ήταν 1.200.000 ευρώ.
Το απόσβεσε σε ενάμιση χρόνο.
Τα ημερήσια κέρδη της Αττικής Οδού φτάνουν το 1.000.000 ευρώ.
Το έργο ακόμα δεν έχει παραδοθεί στο ελληνικό δημόσιο.
Τα έσοδα των διοδίων συνεχίζουν να πηγαίνουν στις τσέπες των εργολάβων.
Αυτό θα πει ληστεία.
Είναι νόμιμο δικαίωμα του καθενός, να μην πληρώνει.
Για ενημέρωση http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου