Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσουν τα έργα για την επέκταση του μετρό προς Πειραιά, με το ξεμπλοκάρισμα του διαγωνισμού που «σέρνεται» από το 2005.
Το κομμάτι των 7,6 χλμ. με 6 νέους σταθμούς θα ενώσει απευθείας το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο. Στα μέσα του 2011 αναμένεται επίσης να δημοπρατηθούν οι μελέτες για το πρώτο κομμάτι της γραμμής 4, των 22 χλμ., που θα ξεκινά από το Γαλάτσι και μέσω του κέντρου θα φτάνει ώς το Μαρούσι. Πρόκειται για το τμήμα των 8,3 χλμ. με 9 νέους σταθμούς, που θα ξεκινά από το άλσος Βεΐκου και, μέσω της Κυψέλης, των Εξαρχείων και του Κολωνακίου, θα φτάνει στον «Ευαγγελισμό». Σε εξέλιξη βρίσκονται επίσης οι γεωφυσικές έρευνες στην περιοχή των παλιών λιγνιτωρυχείων μετά το σταθμό της Ανθούπολης, στο Περιστέρι, ώστε να διερευνηθούν οι δυνατότητες επέκτασης της γραμμής προς το Ιλιον και την Πετρούπολη.
Οι ανακοινώσεις έγιναν από τον πρόεδρο της «Αττικό Μετρό» Χρ. Τσίτουρα, κατά την παράδοση του 34ου σταθμού του μετρό στην Αγία Παρασκευή, την περασμένη Τετάρτη, μαζί με τη νέα πλατεία των 4 στρεμμάτων, στα όρια με το Δήμο Χαλανδρίου. Υποσχέθηκε ότι μέσα στο 2011 οι δυτικές συνοικίες θα έχουν τρεις νέους σταθμούς, στο Περιστέρι, την Ανθούπολη και το Χαϊδάρι. Την ίδια ημέρα παρέδωσε στο Δήμο Περιστερίου την ανακαινισμένη πλατεία Δημοκρατίας, που είχε χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες των εργοταξίων του μετρό. Επειτα από διευθετήσεις σε γύρω δρόμους η επιφάνειά της αυξήθηκε στα 9 στρέμματα. Το χαρακτηριστικό της είναι ο γυάλινος θόλος, που επιτρέπει το φυσικό φως να φτάνει ώς τις αποβάθρες του νέου σταθμού.
ΠΗΓΗ: enet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου