Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Τι λέει και τι δε λέει ο επικεφαλής της Strategic Initiatives για την αγορά της Δωδώνης – Το κουτί της Πανδώρας

Επτά φίλοι, Ρωσικής, Γαλλικής και Βρετανικής καταγωγής, αποφάσισαν να συνενώσουν τις δυνάμεις τους και να επενδύσουν στην Ήπειρο. Κάπου στη διαδρομή συναντήθηκαν με κάποιους άλλους Έλληνες φίλους και όλοι μαζί θέλησαν να εξαγοράσουν την Δωδώνη. Μαγεμένοι από το φυσικό περιβάλλον της περιοχής και από τη φιλοξενία των Γιαννιωτών επιθυμούν να φέρουν ξένα κεφάλαια στην Ήπειρο και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της περιοχής.
Ακούγεται σαν παραμύθι!
Όμως αυτή είναι η ουσία της συνέντευξης του επικεφαλής της Strategic Initiatives Μάικλ Ο΄ Νιλ, η οποία φιλοξενείται σε αθηναϊκή εφημερίδα.
Κι ενώ το επικοινωνιακό μπαράζ το οποίο
ξεκίνησε από τα Γιάννινα δια του εκπροσώπου της SI Ιωάννη Βιτάλη συνεχίζεται, είναι απορίας άξιον γιατί δεν απαντώνται καίρια ζητήματα που σχετίζονται με την πώληση της γαλακτοβιομηχανίας.
Η θεωρία ότι «λίγοι φίλοι από τη Ρωσία, τη Γαλλία και τη Βρετανία» αποφάσισαν να επενδύσουν στην Ήπειρο μπορεί να είναι καλή για μυθιστόρημα, αλλά η πώληση της Δωδώνης είναι εθνικό θέμα και δεν μπορεί να απαντάται με τέτοιους τρόπους.
Για μία ακόμη φορά λοιπόν ο εκπρόσωπος της εταιρείας λέει γενικά, αόριστα ή κι αυτονόητα πράγματα, αποφεύγοντας τα πιο κρίσιμα και σημαντικά.
Τι λέει: «Επενδύουμε σε μια καλή εταιρεία με μεγάλη ιστορία η οποία συνεχώς αναπτύσσεται, έχοντας μία ισχυρή επωνυμία που είναι γνωστή στην Ελλάδα και εμπιστεύονται οι Έλληνες»
Τι δε λέει: Η ΔΩΔΩΝΗ εξάγει τα προϊόντα της σε 30 χώρες και είναι η μεγαλύτερη εξαγωγική εταιρία της χώρας, στον τομέα των τυροκομικών προϊόντων.
Τι λέει: Εκφράζει τη βεβαιότητά του ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η βιομηχανία Δωδώνη θα καταστεί μία από τις πλέον επιτυχημένες και επικερδείς επιχειρήσεις της χώρας…
Τι δεν λέει: Η εταιρία είναι κερδοφόρα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και, συγκεκριμένα από το 1984 μέχρι και σήμερα. Και αυτό όταν εξακολουθεί να διατηρεί τον κοινωνικό της χαρακτήρα στηρίζοντας με καλές τιμές το εισόδημα των κτηνοτρόφων ολόκληρης της Ηπείρου. Το γεγονός αυτό επέτρεψε στην εταιρία, να λειτουργεί χωρίς επιχορήγηση και χωρίς, βέβαια, να επιβαρύνει στο παραμικρό τον Έλληνα φορολογούμενο.
Τι λέει: Πιστεύω ότι μέχρι ενός σημείου η Δωδώνη δεν έχει καταφέρει να διατηρηθεί στο επίπεδο του ανταγωνισμού σε σχέση με την καινοτομία, τα νέα προϊόντα και γενικά με αυτά που προσφέρει. Σκοπεύουμε όμως να γίνουμε ιδιαιτέρως ανταγωνιστικοί στην ελληνική αγορά. Θα διατηρήσουμε την καλή ποιότητα των προϊόντων και της φέτας, τα οποίας βεβαίως θα εξακολουθήσουν να παράγονται από ελληνικό γάλα και έλληνες παραγωγούς στην Ήπειρο». Ο επικεφαλής της SI, τονίζει  πως στρατηγική και δέσμευσή τους είναι να συνεχίσει η βάση της επιχείρησης στα Ιωάννινα, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της ώστε και η εταιρεία να μεγαλώσει και όλοι οι εμπλεκόμενοι να ωφεληθούν.
Τι δε λέει: Αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της σύγχρονης τεχνολογίας η ΔΩΔΩΝΗ είναι άρτια εξοπλισμένη για την επεξεργασία 400 τόνων γάλακτος την ημέρα. Η αξιοποίηση της πρώτης ύλης γίνεται για την παραγωγή Φέτας (αποκλειστικά με αιγοπρόβειο γάλα), Σκληρών και Ημίσκληρων παραδοσιακών τυριών (Κεφαλογραβιέρα, Γραβιέρα Πρόβεια, Γραβιέρα Αγελάδος, Κεφαλοτύρι, Πεκορίνο και Γίδινο) και την παραγωγή νωπών προϊόντων (Εμφιαλωμένο Φρέσκο Γάλα, Γιαούρτι, Ανθότυρο, Μυζήθρα, Κρέμα και Βούτυρο).
Στο εργοστάσιο έχουν αναπτυχθεί γραμμές παραγωγής εφοδιασμένες με μηχανολογικό εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας.
Η ΔΩΔΩΝΗ, διατηρώντας τη γαλακτοκομική και τυροκομική παράδοση, δημιουργεί προϊόντα πρότυπα από το 1963 μέχρι σήμερα. Με την εξαιρετική τους ποιότητα, την πλούσια γεύση και το άρωμά τους, τα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ βρίσκονται πάντα στην κορυφή της προτίμησης ελλήνων και ξένων καταναλωτών.
Η ασύγκριτη ανωτερότητα των προϊόντων πηγάζει από την βαθιά πίστη στην παράδοση, το υψηλής οικολογικής καθαρότητας περιβάλλον της Ηπείρου, την σύγχρονη τεχνολογία παραγωγής και τη σταθερή προσήλωση της εταιρίας και των ανθρώπων της στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων της και τις απαιτήσεις του καταναλωτή.
Όλα τα παρασκευαζόμενα σήμερα προϊόντα στις σύγχρονες παραγωγικές μονάδες της εταιρίας, εξακολουθούν να διατηρούν την τυπική παραδοσιακή τους γεύση και την θρεπτική τους αξία και βρίσκονται στο ανώτατο επίπεδο από πλευράς υγιεινής και ασφάλειας.
Τι λέει: Μία από τις κατηγορίες που έχουμε αντιμετωπίσει είναι ότι παίρνουμε χρήματα από την εταιρία Δωδώνη. Αυτό είναι ψέμα. Τα χρήματα που θα επενδυθούν στην Δωδώνη προέρχονται από κεφάλαια του εξωτερικού τα οποία δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα
Τι δε λέει: Πως μια εταιρεία (και κυρίως από ποιούς), με τρέχουσα αξία £225,130 και καταθέσεις μόλις £31,581.75 δηλαδή περίπου 40.000,00€, θα συγκεντρώσει το ποσό των 21.000.000€ της… εξαγοράς;
Δε λέει, τι θα απογίνουν οι… υποχρεώσεις της συνέταιρου του SIMOS FOOD προς την εταιρεία που φθάνουν στα9,4 εκ.ευρώ…
Δε λέει ότι καταβάλλοντας έστω τα21 εκ.ευρώ τίμημα, διπλασιάζει αυτοστιγμή τα χρήματά του, αφού αγοράζει42 εκ.έτοιμου προς πώληση εμπορεύματος
Δεν εξηγεί πόσο ακριβώς αποτίμησε τις κτιριακές εγκαταστάσεις των 151000 τ.μ. για να τις αγοράσει με το ποσό των 139€ το τ.μ.
Δεν εξηγεί πόσο αποτίμησε τον εξοπλισμό τον οποίο δεν πληρώνει
- το στόλο της εταιρείας!
και… κυρίως το όνομα της εταιρείας που είναι και το μεγαλύτερο ίσως κεφάλαιο της!
Τέλος, θα ήταν ενδιαφέρον να μας πει… πότε επισκέφθηκε τα Γιάννενα, με ποιούς συναντήθηκε και ποιοί… τον έκαναν βόλτα γύρω από τη λίμνη!
http://www.epiruspost.gr

Τι λέει και τι δε λέει ο επικεφαλής της Strategic Initiatives για την αγορά της Δωδώνης – Το κουτί της Πανδώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου