Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

από πιτσιρίκος - Οι μπάτσοι χωριστά

Στο λινκ μπορείτε να διαβάσετε όλο το άρθρο του "πιτσιρίκου". Αυτό όμως που έχει σημασία σε αυτό δεν είναι παρά αυτά που γράφει στις τελευταίες παραγράφους, με την ευκαιρία των επ-ανα-συγκεντρώσεων στο Σλυνταγμα.
Διαβάστε και σκεφτείτε. Όλοι μας...

"Επί τη ευκαιρία, εσένα δεν σε είδα χτες στο Σύνταγμα. Ναι, σε εσένα μιλάω που ουρλιάζεις όλη μέρα για τις αδικίες που γίνονται σε βάρος σου. Χτες που γινόταν η ψηφοφορία για την έγκριση του ειδικού τέλους για τα ακίνητα, εσύ δεν ήσουν εκεί. Ούτε την περασμένη Κυριακή ήσουν εκεί. Γενικά, λείπεις.

Ελπίζω και εύχομαι να έχεις αποφασίσει να μην πληρώσεις το εδικό τέλος για τα ακίνητα – δηλαδή να μην ήρθες στο Σύνταγμα επειδή δεν θα πληρώσεις το τέλος.

Να σου πω κάτι; Εγώ δεν έχω δικό μου σπίτι –και δεν γουστάρω να αποκτήσω-, αλλά πήγα στο Σύνταγμα. Επίσης, δεν τραβάω κανένα οικονομικό ζόρι. Άκουσα, όμως, πως θα παλέψουμε για ισότητα, δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια, και τη γουστάρω τη φάση.

Από την άλλη, να σου πω κάτι και κάτι άλλο; Αν δεν σκοπεύεις να διεκδικήσεις μια αξιοπρεπή ζωή και επιθυμείς να συνεχίσεις να ζεις σαν ουραγκοτάγκος, ενημέρωσέ με σε παρακαλώ.

Κρίμα είναι να τραβιέμαι στο Σύνταγμα. Να κοιτάξω κι εγώ την πάρτη μου –όπως κάνεις κι εσύ- και να πάω να δουλέψω σε κάποιο ΜΜΕ και να βγάζω ένα σκασμό λεφτά. Δεν πιστεύω να με κατηγορήσεις.

Και πού είσαι; Αν αύριο μεθαύριο βρεθείς στον δρόμο και δεν έχεις να φας, μη φας εμένα για να μου πάρεις το πορτοφόλι. Φάε κάποιον από τους ομοίους σου. Φάε κάποιον απ’ αυτούς που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους. Θα κάνεις κι ένα καλό στην κοινωνία."

Οι μπάτσοι χωριστά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου