Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

ΣΧΟΛΙΟ - "Κι άλλη απάντηση για την υπάλληλο της Βουλής..."

"Αγαπητέ υπάλληλε του ελληνικού κοινοβουλίου,

Δεν είμαι ρουφιάνος δημοσιογράφος αλλά ένας 32χρονος ειδικευόμενος ιατρός σε μεγάλο κρατικό νοσοκομείο των Αθηνών, ναι απ΄ αυτά που στις γενικές τους εφημερίες θυμίζουν πεδία μαχών - χωρίς κόκκινα χαλιά και έπιπλα από μαόνι – χωρίς προσωπικό μου γραφείο χωρίς glamour και υψηλές προσωπικότητες στους διαδρόμους...
Σπούδασα κατά πάσα πιθανότητα πολύ περισσότερα χρόνια απ’ ότι εσύ, περίμενα πολλά χρόνια στην αναμονή γι’ αυτή τη θέση εκπαίδευσης που είναι ορισμένου χρόνου μέχρι να συμπληρώσω τα χρόνια εξειδίκευσης και μετά δεν έχω καμία πιθανότητα διορισμού στο ΕΣΥ, ούτε και θα το ‘θελα προσωπικώς.
Έχω πολύ μεγαλύτερη ευθύνη από εσένα καθημερινώς, εκτός και αν το λάθος που θα κάνεις εσύ στη δουλεία σου μπορεί να κοστίσει περισσότερο από τη ζωή του πατέρα σου ή του παιδιού σου αν μου το φέρεις ένα βράδυ με έμφραγμά/ανακοπή ή από τροχαίο και κάνω εγώ λάθος. Έχω να συναναστραφώ με όλων των ειδών ανθρώπους, πλούσιους, φτωχούς, μορφωμένους και αμόρφωτους, έλληνες ή αλλοδαπούς με ρυθμούς που ελάχιστοι από εσάς στο ευγενές περιβάλλον της βουλής θα αντέχατε για μια βδομάδα. Επειδή έχω ολοκληρώσει και μέρος της ειδικότητας μου στη Γερμανία σε πληροφορώ ότι ούτε οι ξένοι γιατροί θα το άντεχαν αν σε παρηγορεί αυτό.
Δε μπορώ, λόγω της θέσης μου ως ειδικευόμενος, (σιγά μη μου δίνε κανένας χαχαχα) και δε με εκφράζει άλλωστε σαν άνθρωπο να ζητήσω φακελάκι. ‘Αρα στα 32 μου, και άλλοι συνάδελφοι μεγαλύτεροι από εμένα με οικογένειες και στόματα να θρέψουν βγάζουν 1.100 ευρώ το μήνα βασικό και με τις εφημερίες και επιδόματα καθαρά στο σύνολό τους 1.500-1.600 μηνιαίως, φυσικά δεν έχουμε 16 μισθούς. Και όλα αυτά αφού έχεις φάει και τουλάχιστον 4 χρόνια ανεργίας μέχρι να έρθει η σειρά σου να μπεις για ειδίκευση. Αααα και οι εφημερίες είναι βράδυ 16ωρα και πληρώνονται περίπου 100 ευρώ έκαστη. Κάνε τη διαίρεση 100/16 να δεις πόσο πάει η ώρα εκείνου που θέλεις να σου σώσει το παιδί όταν παραστεί η ανάγκη…

ΕΡΩΤΩ λοιπόν….
Είναι κοινωνικά δίκαιο εσύ να βγάζεις περισσότερα από εμένα? Είσαι πιο μορφωμένη – πόσα χρόνια είναι η σχολή που τελείωσες και με τι βαθμό περνάς στις πανελλήνιες? Δουλεύεις πιο σκληρά? Κινδυνεύεις να αφαιρέσεις ζωή από λάθος σου? Κινδυνεύεις να συρθείς στα δικαστήρια και να δώσεις αποζημιώσεις από την τσέπη σου σε συγγενείς αυτών που από αμέλεια έστω έβλαψες? Δουλεύεις σε πιο ανθυγιεινό περιβάλλον? Πόσο κοστολογείς τη ζωή του άρρωστου παιδιού ή γονιού σου?

Οι απαντήσεις? ΟΧΙ και ΑΞΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ .
Και μη παρεξηγηθώ δε πιστεύω ότι είμαι καλύτερος άνθρωπος από εσένα ή πιο άξιος, ούτε πιστεύω ότι υπάρχει δουλεία που είναι κατώτερη και ανώτερη, και φυσικά πρέπει να υπάρχει συσχετισμός με τα πτυχία και την ευθύνη… ΑΛΛΑ στο δημόσιο δε μπορούν να πληρώνονται κάποιοι υπερβολικά ότι κι αν κάνουν, ούτε ο απόφοιτος λυκείου να βγάζει περισσότερα από τον του πανεπιστημίου κι εσείς κύριοι και κυρίες της βουλής είστε προκλητικοί με τις αμοιβές σας. Βγείτε λίγο παραέξω σε ιδιωτικό και ακόμη και σε κάποιες άλλες υπηρεσίες του δημοσίου και δείτε τι γίνεται εκεί που δεν έχουν πράσινες λάμπες βιβλιοθήκης και γραφεία από μαόνι. Κάτι τέτοια λένε και οι λιμενεργάτες με τους 6ψήφιους μισθούς ότι και καλά να κοιτάμε τα έσοδα που έρχονται στο κράτος από τον ΟΛΠ και όχι πόσα παίρνουν εκείνοι. Και αυτοί θέλουν να εξακολουθούν να πληρώνονται με τον τόνο όπως τότε που δεν υπήρχαν γερανοί και τα κουβαλούσαν στην πλάτη. Τι άλλο θα μας ζητήσετε δηλ. κι εσείς σαν τους λιμενεργάτες να πριμοδοτούνται τα παιδιά σας να μπαίνουν στη βουλή? Γιατί τότε αν κάνω ποτέ παιδί να πριμοδοτηθεί κι αυτό όταν δώσει πανελλήνιες να μπει στην ιατρική Αθηνών που σπούδασε και ο πατέρας του. ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Και όσο για τους διορισμούς των περισσοτέρων εκ των υπαλλήλων της βουλής , άσε και ξέρω και υπάλληλο της βουλής και αποτυχόντα να διοριστεί στη βουλή …όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν.

Μετά τιμής,
ένας φτωχός απ’ ότι αποδεικνύεται σε σύγκριση με εσάς, πιτσιρικάς ετών 32, ανεύθυνος, αμόρφωτός απόφοιτος της ιατρικής Αθηνών, ειδικευόμενος σε δημόσιο νοσοκομείο ."

από troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου