Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΣΧΟΛΙΟ - Πανηγυρίζει ο Αλ. Κοντός και ζητάει και τα...ρέστα!

Πανηγυρίζει ο βουλευτής της ΝΔ για την παραγραφή του σε σχέση με το Βατοπέδι και ζητάει και τα ρέστα:

Συγκεκριμένα και μεταξύ άλλων, λέει στην ανακοίνωσή του:

«Δεδομένου ότι προεξάρχουσα σημασία για εμένα είχε πάντοτε και σε όλη την έως σήμερα πορεία μου, η ακλόνητη και αδιαπραγμάτευτη θέση να παραμένω συνεπής στις αρχές και τις δεσμεύσεις μου, πολύ δε περισσότερο, όταν πρόκειται για ζητήματα τα οποία άπτονται της τιμής και της υπόληψής μου ως ανθρώπου και ως πολιτικού, με την παρούσα αίτησή μου ζητώ κατ' άρθρο 86 του Συντάγματος, δεδομένης της μη περάτωσης της διαδικασίας δίωξης κατά τα ανωτέρω, τη σύσταση ειδικής επιτροπής για τον έλεγχο της εις βάρος μου κατηγορίας, προκειμένου να διαπιστωθεί η αυταπόδεικτη αθωότητά μου, υπό την αναγκαία προϋπόθεση της συμμετοχής σε αυτήν (επιτροπή) αποκλειστικά και μόνο ανώτατων δικαστικών λειτουργών, οι οποίοι να επιλεγούν διά κληρώσεως από τη Βουλή των Ελλήνων».

Πολύ ωραία όλα αυτά Κε βουλευτά ή Κε Υπουργέ και μπράβο σας(που θα έλεγε και ο αείμνηστος...Μαυρογιαλούρος - Κωνσταντάρας, στην ταινία "Υπάρχει και φιλότιμο").
Μήπως αντί για "εξεταστικήσυγνώμης" να ζητούσατε να αρθεί η βουλευτική σας ασυλία και να προσφύγετε στα δικαστήρια για την αποκατάσταση του ονόματός σας;
Πάλι θέλετε την ψήφο των "συναδέλφων" σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου