Προς νέα χάραξη, με κατάργηση δύο προγραμματισμένων σταθμών και ενός αμαξοστασίου, οδεύει το υπό κατασκευή μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ η επέκταση της Καλαμαριάς πρόκειται να ενσωματωθεί στη βασική γραμμή, με προοπτική ολοκλήρωσης του συνόλου του έργου -από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Μίκρα- το 2015.
Η αναδιάρθρωση του έργου θα εξοικονομήσει πόρους της τάξης των 250-300 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά απαιτεί τη συγκατάθεση και της ΕΕ, στην οποία έχει ήδη υποβληθεί το αίτημα από την «Αττικό Μετρό ΑΕ».
Η προτεινόμενη αλλαγή χάραξης προβλέπει την κατάργηση των σταθμών στις περιοχές της Νέας Ελβετίας και της Βούλγαρη, καθώς και του ενός από τα δύο αμαξοστάσια, αυτού που έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστεί στη Νέα Ελβετία. Οι κάτοικοι της Βούλγαρη θα εξυπηρετούνται από τον παρακείμενο σταθμό της Νομαρχίας, τον πρώτο της επέκτασης προς Καλαμαριά.
Σε περίπτωση που οι αλλαγές δεν γίνουν αποδεκτές από την ΕΕ, θα προχωρήσει ως έχει ο υφιστάμενος σχεδιασμός.
ΠΗΓΗ: ethnos.ge
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου